miercuri, 19 august 2015

Îmi ești în gând, în vis și-n șoapta inimii















Chiar dacă mi se pare ciudat și nefiresc,
În visul meu, trăiesc ca-ntr-o eternitate;
Când flori de vis, în pieptu-mi înfloresc
Și nisipul clepsidrei nu curge mai departe.

Am întotdeauna sub formă de proră trează
Un vis fierbinte, împătimit să plece în larg;
Viața nu e niciodată ușoară pentru cel care visează
Asemeni așteptării valurilor care,-n visul digului, se sparg.

Trecutul meu e cauza amintirilor de sare
Ce se-arcuiesc în vise pe al tău curcubeu;
Cu ce-aș putea să mai compar a mea stare,
Dacă n-ai exista, mare, în sufletul meu?!

Îmi ești în gând, în vis și-n șoapta inimii
O umbră albastră într-un albastru decor,
Un parfum amețitor din orhideea patimii
Ce-mi răvășește sufletul împovărat de dor.

Încă, mă-nvăluie talazul tău cu-al său fior
Și-mi crește fluturii din mine să se zbată;
Din amintiri saline, croiești un aprig dor,
Iar timpul parcă-și rătăcește a lui durată.

Într-o tăcere sobră, hrănită-n necuvânt, ce plânge,
Îmi port cu fală visul pe unda-ți mișcătoare și albastre
Aripa lui vie, prin valuri înspumate, se răsfrânge
Între destinul hărăzit și malul sufletelor noastre.

Din volumul ,,MARE  ȘI  DESTIN”
Drobeta-Turnu Severin, 2O15, 19 august

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu