joi, 19 mai 2016

PREFER



Prefer să te iubesc în tăcere,
pentru că tăcerea mea se ascunde sub o stivă de gânduri combustibile.
Plus cuvântul scânteie.

Prefer să te iubesc în singurătate,
pentru că singurătatea mea este cea mai profundă realitate a naturii tale.
În ea, nu încape niciun compromis.

Prefer să te ador de la distanţă,
pentru că distanţa dintre inimile noastre se măsoară cu linia vieţii.
Intensitatea trăirilor se vede mai bine de la distanţă.

Prefer să te îmbrăţisez în visele mele,
pentru că, în visele mele, sunt mult mai curajos.
În plus, ele ne aduc mai repede împreună.

Prefer să te ţin prizonieră în gândurile mele,
pentru că, în gândurile mele, doar eu am libertatea de a decide.
În ele, pot face nestingherit repetiţie pentru marea întâlnire.

Prefer să te trăiesc în tăcere,
pentru că tăcerea mea cunoaşte foarte bine pacea cuvintelor.
În limpezimea lor, se pot distinge aşteptări frumoase.

Prefer să-ţi vorbesc cu ochii,
pentru că cele mai luminoase şi sincere sentimente se mărturisesc întotdeauna din priviri.
Ele dau farmec zâmbetului şi valoare cuvintelor.

Prefer să-ţi spun simplu: te iubesc!
Pentru că, din abisul acestor cuvinte, se înalţă totul.

Din volumul ,,Meditaţie retorică"


Drobeta-Turnu Severin, 2O16, 19 mai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu