luni, 9 ianuarie 2017

MAREA MEA



 
În sticlosul templu de perle al scoicii sonore
Unde se-adună strălucirea întunericului abisal,
Tainic, complotează irezistibile forţe majore
Veşnicind seducătorul murmur universal.

Când marea mi-a aruncat o ancoră emoţională
Prin emisarul său special, firul însufleţit de nisip,
Icoana din suflet şi-a pierdut forma tradiţională
Regăsindu-mă în adâncul de dincolo de perisip.

Pe valul sângelui, trupul a devenit transfinit,
Dispersat în senzaţii şi viziuni ademenitoare,
Ca o chemare spre locul din care am provenit
În  ţipătul răsăritului, la prima binecuvântare.

Atunci când am pierdut din vedere ţărmul,
Am confirmat primind al mării sufragiu,
Mi-am construit cu perseverenţă destinul
Câştigându-mi dreptul de-a aştepta naufragiu′.

Poseidon mi-a bătut în cuie dragostea de mare
De care nu mă pot vindeca nici măcar epavele
Când, peste ele, se-abat ninsăturile de sare,
Iar foarfecele timpului le scurtează catargele.

(Drobeta-Turnu Severin, 2O17, O9 ianuarie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu