luni, 23 ianuarie 2017

ECOURI DE IARNĂ




Tot mai des, îmi închid ochii cu cheia din inimă
Pentru a regăsi acea tainică lumină din bucurie;
Când simt cum amintirile imaculate mă animă,
Îmi trec săniuţa peste omătul crud din copilărie.

Dor de sănii mă îmbie şi-mi pun caii minţii-n ham
Să-mi mai tragă iarăşi troica prin acea mândră zăpadă
Dar hălăduiesc aiurea, doar în gând, privind pe geam,
În balsamu′-acestei ierni, bifând înc-o escapadă.

Peste imagini adamantine, azi, cu rol de exerciţiu,
Îmi aud mâinile cum pipăie conturul gândurilor
Încrustate în temelii argintii cu miez de armistiţiu
Şi le aşează pe rafturi de dor în arhiva amintirilor.

În furtuna albelor promisiuni, la cheremul (cu)vântului,
Îndărătul ochilor, patinează gândurile pe zăpoare
Printre destine cu inima albită de zăpezile sufletului,
Peste măsură preocupate de universurile lor interioare.

(Drobeta-Turnu Severin, 2O17, 23 ianuarie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu