sâmbătă, 3 octombrie 2015

DESTINAŢIE DE SUFLET









Nu sunt nici pe departe abilul cormoran,
Nici aripi argintii de pescăruş nu am.
Dar am ieşire acontată la văzduhul tău
Pe aripile dorului din sufletul meu.

Cu clipele între oglinzi paralele ademenite,
Îţi pierd urma între reflexii şi refracţii infinite.
Dar am ieşire la privirea ta
Prin lacrima din geana mea.

Deşi ni-i liber zborul printre constelaţii,
Amândoi ne ancorăm privirile de-aceeaşi stea.
Care rodeşte pustiul cu fecunde pulsaţii
Între eterna clipa ta şi efemera clipa mea.

Nu sunt un mare fluviu, cu putere
Ce-ţi plimbă sănătatea prin artere.
Dar îmi doresc să am ieşire la inima ta
Prin sângele albastru pulsat în viaţa mea.

Dorinţa îmi aduce cald şi bine
Prin amintirile ţesute între noi.
Tăcut şi resemnat citesc şi-ascult în mine
Şi-aştern puzderia de gânduri pe tăcute foi.

Din volumul ,,MARE ŞI DESTIN"
Drobeta-Turnu Severin, 2O15, O3 octombrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu