luni, 20 iunie 2016

RECUNOŞTINŢĂ


Purtându-mi inocenţa pe aripi de egrete,
Am aţipit adesea cu roua zorilor pe gene,
Frângând lumina zile cu priviri de regrete
În aşteptarea sirenelor pe plajele perene.

Purtat de Carul Mare pe roţi imaginare,
Am pribegit întinderi cu al mării sufragiu;
Scăldând în priviri primele raze de soare,
Mi-am câştigat dreptul să-ţi aştept naufragiu′.

Tangenţiale simţăminte cu speranţe tomnatice,
Într-un amurg generos cu regăsire de lumină,
Mi-au lăsat câteva îmbrăţişări singuratice
Şi-un zâmbet de care dorinţele-mi se-anină.

Dorinţele-mi latente evadează în cuvinte
Din cuibarul cu doruri şi viziuni călătoare;
În revărsarea spontană de gânduri înainte,
Ştiu că poezia mea îi este mării datoare.

Din volumul "Însemnări în jurnalul de bord"
Drobeta-Turnu Severin, 2O16, 2O iunie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu