miercuri, 15 iunie 2016

ILUZIE


Ştiu că nu exişti,

dar, în lumina cuibărită în noapte, eu te văd;
te simt aproape ca o sărbătoare ce se aşterne înaintea mea;
îţi simt îmbrăţişarea caldă;
eşti tăcută, dar sunetul tău străbate zarea până la mine ...

Partener constant în tăcerea ta,
mireasă de lumină şi ritual de cometă,
locuieşti într-un curcubeu închiriat pe termen lung;
pe ruta speranţei,
porţi trenă cu roiuri de fluturi albi;
sălăşluind în neputinţe perene,
dependenţa de tine îmi lasă un gust dulce-amar.

Sau poate eşti mult prea departe!

Cu o singură iluzie dus-întors,
încers să reduc distanţa dintre speranţă şi realitate;
cu ochiul brizei de şoapte lăptoase,
privesc ţărmul scăldat în lumina despletită a lui Ra,
prin fereastra din mijlocul clipelor translucide.

Ceva nedesluşit arde în ochi!
Cu sângele ideii de mişcare,
gândul aleargă desculţ
printre lanuri de autentice vise;
la orizont, Fata Morgana.

Totuşi, ceva nu este în regulă!
Apropierea nu e o garanţie,
iar iluzia ei mă face mai sprinten;
Nu am nevoie de alte argumente
pentru a atesta verdictul:

Mult prea departele este o realitate!

Drobeta-Turnu Severin, 2O16, 15 iunie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu