sâmbătă, 9 iulie 2016

INTROSPECŢIE


Tentativă timid-confesivă de autocunoaştere
Privind nostalgic în oglinzi retrovizoare
Imagini recognoscibile din (în)trecute ere
Cu gândul la senzoriale trasee viitoare.

După o viaţă petrecută-ntre oglinzi albastre
În care am plătit continuu la vămile vieţii,
Încerc să mă recunosc în desenele măiastre
Pe care visele le desăvârşesc pe cerul dimineţii.

Între oglinzi reverberate de trecutul incandescent,
Şi opţiuni de patimi profunde care mocnesc latent,
Cu sentiment de conservare, încerc să mă regăsesc,
În transparenţa-mi deplină, fără să mă amăgesc.

Introspectiv, privesc într-o oglindă paralelă de gând;
Din perspectiva sufletului, am consimţit să ne acceptăm.
Ne privim reciproc, simultan şi pe rând;
Sub candela tăcerii, amândoi reflectăm.

Pe firul faptelor până-n al toamnei mele oblânc,
Străpung barierele căutării de sine tot mai adânc.
Fiorul întâlnirii cu mine îmi spune să nu mă înclin,
Chiar dacă nimic din ce este omenensc nu mi-a fost străin.

Citindu-mă, filă după filă, şi azi, mă regăsesc
Acelaşi om stăpânit de patimi şi dorinţe umile
– La fel de multe, dar în forme tot mai subtile –
Prin puterea intenţiei, încercând viaţa să-mi împlinesc.

Drobeta-Turnu Severin, 2O16, O9 iulie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu