luni, 23 noiembrie 2015

ZBOR CU O SINGURĂ ARIPĂ SPRE INFINIT



Se năpustesc, în cohorte petrecute,
Prin clipele mele, gândurile-n cunună,
În cea mai paşnică întrecere, să-ţi pună
Stopi de infinit pe inimă şi s-o sărute.

În catedrala inimii tale, păşesc cu pietate,
Cu aripi conturate-n zbor de curcubeu.
Ai liber să călătoreşti prin sufletul meu
În cea mai dulce privare de libertate.

Iar de-o întâlneşti, tu inima-mi priveşte
Cu geamăn foc şi geamănă dorinţă!
Privirea ta ne lege-n ţel şi în credinţă,
Aşa cum inima din pieptul meu pofteşte!

De mă vei înrobi, nu-ţi port nicio vină!
De-ţi sunt indiferent, accept nedreptatea!
Îmi doresc să-mi osândeşti realitatea
Măcar pentru o sublimă clipă divină.

Te-aştept în această viaţă şi în avatar
Oricum şi oricât destinul ne va îngădui.
Căci îngăduinţa de a mă îndrăgosti
Nu-mi conferă şi dreptul de a fi proprietar.

Şi-n amurg, te poate ţinti o săgeată,
În iubire, nimic nemaifiind normal.
A devenit, cu siguranţă, un lucru banal:
Pe-acest tărâm, nu vârsta dă ora exactă.

Un suflet, când un alt suflet priveşte
Şi-l tulbură zvâcnirile-i de suferinţă,
În suferinţa lui, se leagă cu credinţă,
Căci sufletul, prin ochi, iubirea o rosteşte.

Din volumul ,,REVELAŢIA CUVINTELOR"
Drobeta-Turnu Severin, 2O15, 21  noiembrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu