marți, 24 noiembrie 2015

MARE ŞI DESTIN

 
                          


            La Editura „Dandes Press” din Drobeta-Turnu Severin, căreia îi mulţumesc şi pe această cale pentru colaborare,  a apărut noul meu volum pe poezie „MARE ŞI DESTIN”.
Este încă una dintre cărţile mele de suflet şi sunt onorat să împart cu toţi prietenii mei bucuria acestei apariţii.
Dedic acest volum cu toată dragostea şi preţuirea părinţilor mei, VALERIA şi CONSTANTIN, care, cu siguranţă, se bucură de la înălţimea celei mai luminoase stele ce-mi luminează sufletul.
O viaţă întreagă, marea mi-a interpretat o partitură completă. Este datoria mea de sufet să-i răspund fredonând câteva gânduri.
În amintirea clipelor frumoase petrecute împreună, am dat aripi de dor imaginaţiei cu ajutorul unor cuvinte luminoase, cu ritm şi rimă, trecute prin filtrul sufletului meu, într-o încercare de decriptare a clipei mele de zbor albastru.
Mi-am dorit să împărtăşesc iubitorilor de poezie câteva secrete ale vieţii mele rostuite cu glasul inimii. În gânduri care ard şi în cuvinte care îşi caută respiraţia, am încercat să construiesc un  insectar imaginar cu fluturi reali.

Aşa s-a născut „MARE ŞI DESTIN” – un nud sufletesc care defilează pe podiumul celor care doresc să-l descopere. Este însăşi viaţa mea, mai precis, dovada existenţei ei. Cenuşa unei vieţi care a ars pe talazurile înspumate ale unei iubiri pătimaşe. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu