luni, 23 noiembrie 2015

TIMPULUI ORICUM NU-I PASĂ!



Cu cuvinte închise în ochi,
cerul se întindea târziu
şi aprindea noime adânci
ce se spărgeau în culori.

În cosmogonia acestui amurg morganatic,
bolnav de grabă,
mă împiedecam de-o piatră
ce-şi apăra vremea şi intimitatea
într-o nerostire agresivă.

Într-o alunecare
cu luare şi dare de suflet,
dincolo de spaţiul convenţional,
mă suprapuneam cu umbra,
ca o prelungire a timpului
în propria-mi conştiinţă.

Secundele se furişau spre zenit,
lăsând ora pustie.
Cerul devenea atât de negru
de parcă s-au întors în rădăcini
copacii de pe marginea drumului.
Cineva acorda lumina
cu stelele din Calea Lactee.

Cu ochi de nelumină,
îmi strecuram gândurile
în tunelul timpului
ce-mi prelungea vederea
dincolo de spectrul luminii albe.

O pală de zefir
se desprindea dintre bolţi,
răzbind până la fruntea mea îngândurată.

Iarba îşi zăngănea lăncile verzi.
Noaptea a intervenit pacificator.

Cutreerând cu ochii prin vitralii,
zorii umbrei de lumină
îmi creionau o temelie
pentru zborul spre infinit.

Acestui poem îi trebuie un final decent.
M-am hotărât: voi locui o perioadă în nesomn.


Din volumul ,,REVELAŢIA CUVINTELOR"
Drobeta-Turnu Severin, 2O15, 22  noiembrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu