joi, 9 mai 2019

Neliniște comparată

Eu nu sunt ca unii semănători
Sau interpreți de cuvinte.
Dacă vreunul îți promite universul,
Eu sunt doar portavocea universului meu,
Încă, nedeslușit,
Și te invit în lumea lui.
Dacă vreunul îți oferă Carul Mare,
Eu te invit la o călătorie prin sufletul meu.
Dacă vreunul
Se crede stăpân peste zare
Și îți promite zborul,
Iute și departe,
Dincolo de nori
Cu ugerele pline,
Eu îți ofer doar o pană
Înmuiată în lacrima sufletului.
Dacă vreunul este magist(e)rul
Care eternizează cuvântul,
Eu sunt discipolul
Care învață să-l șlefuiască.
Dacă vreunul răspunde la întrebări
Dificile sau nepuse, încă,
Eu te invit să meditezi la cele simple.
Nu pot fi mai bun decât alții;
Sunt mai bun sau mai slab decât mine,
Cel de toate zilele.
În sufletul meu
Și-n bucuria clipei,
Alături de tine,
Cititorule,
Mă simt ca la mine acasă.
Am contract cu timpul
Să încerc zborul
Către inima ta.
Mai sus,
Negociez cu tine,
Turnul meu de control.

(Drobeta-Turnu Severin, 2O19, O9.O5)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu