marți, 28 mai 2019

NEÎNDOIALĂ

Pe lung-metrajul vieții,
Între opiniuni sistematizate
Și aplicațiile lor șablonizate,
Preocupări de tot felul
Îmi orânduiesc timpul,
Destrămându-l.
Nu mă-ndoiesc că
Universul are un alt univers,
Că relativul are un alt relativ,
Că ecoul are un alt ecou,
Că orice realitate are o altă realitate;
Nu mă-ndoiesc că
Semeția și frumusețea lumii
Sălășluiesc în lucruri mărunte care,
La rândul lor,
Sunt părți ale altor lucruri mărunte…
Nu mă-ndoiesc că,
-N inerția imanentă a-ntâmplărilor,
Oriunde și oricând,
Orice se poate întâmpla.
În imposibilitatea
De-a cuprinde necuprinsul,
Am ajuns la punctul în care
Certitudinea este inutilă;
Însăși lipsa ei devenind singura certitudine!
Am înțeles asta destul de târziu;
Să fie un prim pas spre înțelepciune
Sau o sămânță de miracol meritat?!

(Drobeta-Turnu Severin, 2O19, 27.O5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu