luni, 5 septembrie 2016

LENTILA DE CONTACT



Devorând lumina şi …
sfidând legile fotosintezei,
culorile se încolăcesc în forme delicate,
toamna pune stăpânire peste lume;          
o văd uitându-mă-n oglindă.

Ce fel de oglindă este aceasta?
nu scoate niciun cuvânt,
dar spune totul despre chipul meu.

Privesc în ochii din oglindă;
dispare chipul şi ...
văd tot ce pare a fi ascuns.

Pentru prima dată,
am impresia că ...
nişte ochi verzi,
plini de taină şi  mister,
mă înşeală şi ...
aud cum se înfig în suflet
cioburi de gânduri vinovate.

Robiţi de frumuseţea lor,
n-am observat că ...
cineva mă privea din ochii mei;
la fel de verzi.

Nedumerirea din perspectiva sufletului şi ...
respiraţia emoţiei spontane
au deformat reveria de argint
tulburându-i claritatea.

Până şi reflexia realităţii poate fi păcălită;
Cine ne arată cu adevărat cine suntem?

Au şi imaginile propria lor viaţă;
să fim îngăduitori!

În toamnă,
răsăritul de soare este preţios.


Drobeta-Turnu Severin, 2O16, O5 septembrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu