marți, 1 septembrie 2015

O VIAȚĂ AȘA CUM, PROBABIL, A FOST



Toată viața,
am cules aripi de fluturi
îmbătate de parfumul seducător
al viselor crescute pe săruturi
din năzuința florii către fruct-
 mesager al unui viitor
pe care l-am hrănit în sufletul meu
cu nerăbdare și dragoste,
cu demnitate și dor.

Azi,
număr aripi de fluturi
pe degete de curcubeu
născut din lacrimile ploilor mele de priviri
de dincolo de orizonturi nostalgice
ce încă mai adăpostesc neterminate amintiri.

Suflet al meu,
aș vrea să te pot ajuta să culegi
aripile tuturor fluturilor mătăsoși,
răstigniți pe maidanul unor fărădelegi,
zămislite,
în numele meserii lor frumoase,
cu zâmbete malițioase,
de dascălii zeloși
ai destinelor umane.

Așa cum a fost,
un destin mai mult sau mai puțin anost,
o mână de dorințe cu degetele-ntinse
și regrete de a fi făcut prea puține vizite în realitate,
dâra unui suflet pe nisipul ceasului meu.

Din volumul ,,REVELAȚIA CUVINTELOR”
Drobeta-Turnu Severin, 2O15, O1 septembrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu