luni, 28 septembrie 2015

Stimaţi cetăţeni ai Municipiului Drobeta-Turnu Severin, Dragii mei prieteni,




Pe acestă cale, fac publică intenţia mea de a candida, la alegerile locale din anul 2016, pentru funcţia de primar al Municipiului Drobeta-Turnu Severin.
Firesc şi necesar, încă de la bun început, doresc să le aduc la cunoştinţă persoanelor care nu mă cunosc, foarte sintetic, câteva date relevante din biografia mea.
M-am născut la data de 10 iunie 1956.
Am urmat cursurile Institutului de Marină „Mircea cel Bătrân” (azi, Academia Navală „Mircea cel Bătrân”) din Constanţa.
Mi-am perfecţionat continuu cariera militară, urmând cursuri de specialitate şi de învăţare a limbilor străine, în ţară şi străinătate: Facultatea de comandă şi stat major, Cursul postuniversitar de perfecţionare în conducerea marilor unităţi operative, Cursul postuniversitar de perfecţționare în conducerea strategică, Cursul de limba engleză în cadrul Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, Cursul de limba franceză în Canada etc.
În cariera militară activă, întinsă pe durata a 37 de ani (1975-2012), am îndeplinit funcţii de mare răspundere în cadrul Ministerului Apărării Naţionale: comandant de navă, comandant de secţie de nave, comandant de unitate de nave, inspector pentru Forţele Navale în cadrul Inspectoratului General al Ministerului Apărării Naţionale, comandant al Şcolii Militare de Maiştri a Forţelor Navale „Amiral Ion Murgescu”, şef de stat major al Comandamentului Operaţional Întrunit „Mareşal Alexandru Averescu”, comandant al Centrului de Conducere Operaţională al Armatei.
Am îndeplinit peste 40 de misiuni în străinătate.
Timp de 10 ani (2000-2010), am activat în cadrul Comisiei mixte interministeriale pentru delimitarea frontierelor de stat şi a spaţiilor maritime ale României cu statele riverane, în calitate de expert pe probleme de hidrografie şi topografie, aducându-mi o contribuţie importantă la derularea negocierilor şi întocmirea documentelor specifice: „Tratatul privind regimul frontierei de stat cu Ucraina” (semnat la Cernăuţi, 17 iunie 2013), Memoriul României care a stat la baza Hotărârii Curţii Internaţionale de Justiţie în cazul „Delimitarea maritimă în Marea Neagră (România c. Ucraina)”, citită public de preşedintele Curţii, judcătoarea britanică Rosalyn Higgins, pe 3 februarie 2009, la Palatul Păcii din Haga.
Am publicat câteva cărţi şi peste 100 de articole şi studii de specialitate cu tematică geopolitică şi militară în cele mai prestigioase reviste de specialitate din ţară.
Ideea de bază care mă animă, în acest demers, este aceea de a organiza şi conduce o administraţie locală mai pragmatică, centrată strict pe necesităţile concrete ale cetăţenilor şi ale minicipiului. O administraţie în care toate încasările din taxe şi impozite să se întoarcă, sub formă de servicii utile, la domniile voastre.
Nu sunt înregimentat politic sau ideologic niciunei formaţiuni politice sau alianţe de partide. Personal, consider că, atunci când ne referim la administraţia locală,  acest aspect este chiar foarte păgubos. Voi candida ca independent. De aceea, nu sunt obligat să răspund unor comandamente politice sau de altă natură, ci doar în faţa locuitorilor acestui mult prea încercat minicipiu. 
Dacă nu voi avea sprijinul domniilor voastre, evident, nu voi putea să realizez ceea ce mi-am propus. Aştept, pe această adresă, orice idee, sesizare, propunere, informare despre problemele cu care vă confruntaţi, pe care le cunoaşteţi sau pe care doriţi să le influenţaţi în sensul eradicării, iniţierii, ameliorării ori dezvoltării lor.Vă promit că, dacă mă solicitaţi, voi veni personal să identificăm sau să găsim soluţii pentru toate aceste probleme.
Aştept părerea domniilor voastre şi, în funcţie de solicitudinea pe care o veţi manifesta, voi transforma intenţia de a candida în hotărâre fermă şi crez pentru perioada rămasă până la alegeri.

Aşa să ne-ajute bunul Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu