luni, 27 februarie 2017

Viaţa vieţii-i hărăzită




Asumându-şi responsabilităţi radicale,
Fiecare bătaie de inimă e-o poartă vie
Prin care se strecoară viaţa spre veşnicie
Încifrându-şi clipa pe-a timpului cale.

Între dorinţe şi patimi, îmi exersez sufletul
În timp ce viaţa broderia şi-o destramă;
Nu mă grăbesc să-i plătesc cuvenita vamă
Şi  nu voi încerca să-i aflu vreodată secretul.

Conştient că totu′-n viaţă se transferă,
Vreau să mă ţin departe de ce-i nepriitor,
Să-mi trăiesc trecutul prezentului viitor
Şi să iau ce-i bun din tot ce mi se-oferă.

În numele a ceea ce dă vieţii împlinire,
Încerc s-armonizez destinul cu realitatea;
Sunt bucuros să-i întreţin eternitatea,
Legându-mă de ea prin nevăzute fire.

(Drobeta-Turnu Severin, 2O17, 27 februarie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu