marți, 16 august 2016

EU SUNT ŞTAFETA STRĂMOŞILOR MEI


Setea de viaţă îmi întreţine foamea ontologică;
Car cu mândrie pe tălpi geografia lutului natal;
Fiecare pas, purtându-mi instinctul de muntean voievodal,
Pasional, îmi însângerează drumul cu plasma genealogică.

Am fost înscris la cursa vieţii sub sacru legământ.
Nu mă consider învingător – o spun fără lamentaţie,
Dar pot câştiga pe alte meleaguri sau în altă generaţie;
Ar fi prea simplu ca această cursă să se consume doar pe Pământ!

În mine, s-au întâlnit, se dăruiesc şi trăiesc toţi strămoşii mei;
Într-o permanentă stare de comparaţie, joc rolul de ştafetă,
Pe care Regizorul atent o va preda urmaşilor, cu etichetă,
După o cursă dificilă şi discretă, dar nu lipsită de temei.

Acest maraton cu multiple sinuozităţi, dar reguli clare,
Nu este altceva decât un album genetic al urmelor paşilor;
Dizolvată în seva perenităţii veşnice din viaţa urmaşilor,
În el, îmi voi arhiva nemurirea, de voi preda ştafeta-n bună stare.


Bucureşti, 2O16, 16  august

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu