luni, 28 mai 2018

PARADIGME SAU CORESPONDENȚE INFERENȚIALE (XXV)

֎ Momentul în care dăruiești o floare capătă parfum de sărbătoare.

֎ Dacă fiecare suflet s-ar dărui precum o floare, am afla unde se află grădina fericirii supreme, Edenul.

֎ Românii sunt mari cultivatori, dar și importatori de flori. De aceea, la noi, corupția e-n floare.

֎ Asemenea omului, trandafirul este floarea tuturor posibilităților: spinii înfloresc în permanență și florilor le cresc spini.

֎ O întrebare naivă: cine la învață pe flori să înflorească? Chiar dacă voi afla vreodată răspunsul, n-am să mă revolt împotriva naturii.

֎ Iubirea este singura floare care înflorește spontan în grădina sufletului, în orice anotimp. Plantați-i sămânța și veți înflori odată cu ea.

֎ Sub voalul luminii, o floare numai la umbra altei flori poate înflori.

֎ Și floarea cea mai diafană își proiectează umbra sa suavă.

֎ E o blasfemie să acuzi primăvara pentru epidemia de inflorescență febrilă.

֎ Atenție! Cele mai tentante flori se află pe marginea prăpastiei.

֎ Când mă gândesc la tine, mi se umple grădina de flori.

֎ Florile sunt zâmbetul de fericire al sufletului. Nu răniți sufletul câmpului, batjocorindu-i florile!

(Drobeta-Turnu Severin, 2O18, 29 mai)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu