joi, 6 iulie 2017

Ispita

Revărsându-și candela divină,
regina nopții se plimba-n rochie-nflorată;
sub adierea anevoioasă a vântului,
arunca valuri de umbre somnambule pe pereți...

Pipăindu-ți frăgezimea coapselor de mătase,
ochii îmi susurau prin sânge spre largul tău;
cum valul îndrăgostit de barcă se visează siaj,
de pe umărul fluxului,
te vedeam aplecată languros deasupra realității
cu apa răcorindu-ți creasta sânilor înmuguriți sub luna nouă...

Un duh ademenitor își încălța urmele cu gândurile mele.
Blestemat să mă bucur chiar și-atunci când pătimesc,
mi-era teamă să mă răzgândesc și să pătimesc mai mult!

De ce nu-mi poruncești s-aprind lumina neîntârziat?

Să m-arunc în necunoscut,
în hamuri de timp, să-mi pun neliniștea,
să dau foc sângelui...

cu fiece tic-tac de cenușă,
să caut drumul către pasărea Phöenix
chiar dacă iadul îmi va ține calea.


(Drobeta-Turnu Severin, 2O17, O6 iulie) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu