luni, 10 aprilie 2017

Cugetare duală

















Cugetare duală

Chiar dacă suntem unici,
ADN-ul ne unește pe toți;
la origine, l-am primit gratuit.
În complexitatea identității lui,
este de esență organică.
Cu disperarea depărtării,
ne pune mintea și trupul în călătorie.

Un singur lucru este infinit: inima;
și pe ea am primit-o, la origine, gratuit.
În simplitatea și singurătatea ei,
este de esență divină.
Oriunde am fi,
suntem mereu acasă.

Inconștient,
cineva a lansat comenzi negative,
vremurile s-au schimbat,
ceea ce se dorea leagănul speranței – timpul –
nu ne amână și ne lasă suspinând în urma lui...

Între amintire și visare,
atât de multe lucruri ne îngrijorează!
Deși avem origine sănătoasă,
am început să nu ne mai simțim bine.

Este necompromițător și sănătos
să revenim mai des la origini.
Pentru vindecarea de depărtare,
doar în amintirea unor fapte trăite,
ne convingem că am început bine.



(Drobeta-Turnu Severin, 2017, 1O aprilie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu