vineri, 4 martie 2016

CIUTURA CU AMINTIRI


Când mă oglindesc primăvara-n fântână,
Văd soarta plutind între două ceruri înstelate.
Mă surprind cu sufletul meu de mână
Clătindu-mi amurgul în apele-i revigorate.

Petale de suflet presar în fântână.
Parfumul lor se îmbibă în piatră.
Piatra curge în lacrimi de ţărână
Inundând a copilăriei mele vatră.

Mi-e dor de-acele amintiri cu dare de mână,
De ciutura care mă adăpa cu vise înaripate,
De curcubeul furişat ştrengăreşte în fântână
Copleşindu-mă cu aripi de fluturi înrourate.

Când pe trupul de mătase al lunii curg
Ultimele îmbrăţişări solare din amurg,
Speranţa îşi urmează supusă eterna ispită
Aşa cum umbra mă urmează nedezlipită.

Fac din razele lunii o scară cu trepte ancestrale
Pe care să coboare cerul când amurgul se crapă
Şi să-şi repună în cupola virtuţilor astrale
Stelele care au coborât în copilărie să bea apă.

Din volumul ,,REVELAŢIA CUVINTELOR"
Drobeta-Turnu Severin, 2O16, O4 martie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu